Biking 28.09.2015

Today i wanted to bike again ,but another Tour.
So i left home on my way to the clayholes near lonneker Holland.
I couldnt find the Startposition the shield was gone.
After some searching i founded a shield (orange MTB sign).
It was a bit Windy but that doesnt matter, i love to be outside.

image

It was Leading me over countryroads ,singletracks and slippy fields on my way to the Universität of twente.

image

There is a nice track with lots of curves and trees.
You need to watch everything,on some places there is a cm space between
The bike and a tree.
Its a nice track with mud to go through with a nice speed

image

It was time to leave on my way back to the startpoint.
On my way out of the forest i tought i had a lot of dirt under my shoe.
So i stopped to check it.
There my Pedal felt off 😦
I noticed that the threads of the pedals and crank arm is completely scrapped.

So i needed to call a friend to pick me up with the bike and now its end of story and needed New parts.

I really need Sponsor 😦

image

Heute wollte ich mal wieder biken aber eine andere weg.
So ging ich von Hause auf dem Weg zu den tonlöcher in Lonneker Holland.
Ich konnte die Startposition nicht finden weil der Schild war verschwunden.

Nach einigem Suchen fande ich einen Schild (orange MTB-Zeichen).
Es war etwas windig, aber das spielt keine Rolle, ich liebe, draußen zu sein.
 
Ich ginge auf meinem Weg Richtung von der  Universität von Twente das führt über Landstrassen, Singletracks und rutschige Felder.
 
Es gibt eine schöne Strecke mit vielen Kurven und Bäumen.
An einigen Stellen gibt es einen Raum von 1cm zwischen das rad und ein Baum,so man braucht schon der Kopf dabei.
Es ist eine schöne Strecke mit Schlamm wo man mit einem schönen Geschwindigkeit durch fahren kann.
 
Es war Zeit, mich auf m weg zu machen zurück zum Startpunkt.
Auf meinem Weg aus dem Wald dachte ich das ich eine Menge Dreck unter meinen Schuh hatte.
Also musste ich das mal Überprüfen.
Dann sah ich dass die Gewinde der Pedale und Kurbelwange komplett verschrottet ist.

Also musste ich einen Freund anrufen um mich abzuholen ,jetzt das Ende ihrer Geschichte.
Brauche dringend neue teilen.

Ich brauch wirklich Sponsoren 😦

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s